FANDOM

  • Január 7: megjelent Jay Frog és KLC "Da Beat" című kislemeze.
  • Január 8: megjelent Jane Vogue & Jay Frog feat. Elaine Winter "Sway" című kislemeze. Megjelent a Gestört Aber Geil azonos című nagylemeze, melyen két számot a Scooter írt.
  • Január 18: megjelent Jay Frog "Take 5" című EP-je.
  • Február 5: megjelenik az Ace nagylemez és az Oi kislemez.
  • Február 11: megjelent Jay Frog & Holmes "Like It" című kislemeze.
  • Február 24: megjelent Axel Coon és Ralf Goebel "Dub Tension" című reklámzenei albuma.
  • Február 25: megjelent a Sans Souci "Sweet Harmony" című száma.
  • Február 26: megjelent Sean Finn & Jay Frog "Tetriz" című kislemezének második kiadása.
  • Március 24: megjelent Jay Frog & Slippy Beats feat. Jolie Lassen "Lovin' Me" című kislemeze.
  • Március 25: a hatalmas köd miatt elmaradt a Scooter jekatyerinburgi koncertje.
  • Április 13: megjelent Axel Coon és Ralf Goebel "The Chill Side of Pop" című reklámzenei albuma.
  • Április 14: megjelent Michael Simon és Jerry Ropero "Nerdjacking" című száma.
  • Április 30: Scooter-koncert volt a Budapest Parkban.
  • Május 6: megjelent a Mary Got No Lamb kislemez.
  • Június 6: megjelent Francesco Diaz & Jay Frog "Arabian Nights (Melsen Edit)" című száma.
  • Július 22: megjelent a Nature One Inc. "Red Dancing Flames" című száma, melyet Phil Speiser írt.
  • Augusztus 19: élőben közvetítették az interneten a Scooter fellépését a Highfield Festival-ról az interneten. Megjelent Jay Frog "Marrakesh" című kislemezének második kiadása.
  • Szeptember 30: megjelenik a Lotus x SPYZR & Salt-N-Pepa "Push It" című száma.
  • Október 13: bejelentette a Scooter a Wild & Wicked Tour-t.
  • Október 18: megjelent Dennis Grkn & Jay Frog "Back & Forth" című száma.
  • Október 28: megjelent Pool "Holding On To Summer" című száma, amit Phil Speiser is írt.
  • December 15: megtartotta első fellépését Berlinben a nagyközönség előtt a Raytchev & Jordan formáció.
  • December 23: megjelent Jay Frog és Alex M "Singing In My Mind" című száma.