Fandom

Wickedpedia Scooter Wiki

Army Of Hardcore

152pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share
Army Of Hardcore
Army.jpg
Scooter
Megjelent 2012. november 2.
Kiadó Sheffield Tunes (D)
Magneoton (H)
Producer Massimilliano Monopoli
Jeroen Streunding
Előző
4 A.M. (2012)
Következő
Bigroom Blitz (2014)

Az Army Of Hardcore a Scooter második kislemeze a 2012-ben megjelent albumukról, a Music For A Big Night Out-ról, mely november 2-án került kiadásra, az albummal egyszerre. Ehhez már készült CD-változat is, azonban szokás szerint csak kétszámos kiadásban.

TörténeteSzerkesztés

2012 szeptemberében bejelentésre került a "Music For Big Night Out" című Scooter-album, melynek első kislemezét, a 4 A.M.-et meglehetősen sietősen, kapkodva adták ki. Több rajongó nemtetszését fejezte ki elsősorban amiatt, hogy nem készült hagyományos CD-változat, de azért is, mert számításaik szerint az 50. Scooter-kislemez lett volna ez, és álláspontjuk szerint ez nem illett az évfordulóhoz. A Scooter azonban másként számolt: feltehetőleg nem vették bele a számításba a Vallée De Larmes-kislemezt, és a Friends Turbo-t egybeszámították a sima Friends-szel, így náluk ez jött ki ötvenediknek. Az Amazon.com oldalon olvasható német nyelvű ismertető szerint ez a kislemez egyben köszönet a rajongótábornak az elmúlt közel 20 évben való kitartásért.

A legnagyobb kritika a hardcore-rajongók részéről érkezett, akik erősen sérelmezték, hogy a szám egyrészt egy teljes Neophyte-feldolgozás, másrészt pedig a stílusának köze sincs a hardcore-hoz. Véleményüknek a hivatalos fórumon, a YouTube-oldalukon (zömmel negatív pontszámok osztogatásával), valamint egy Facebook-ellencsoportban adtak helyet.[1]

A videoklipben szinte csak és kizárólag H.P. Baxxter szerepel, katonának öltöztetett táncoslányok körében, harcászati felszerelésekkel körbevéve. Michael Simon és Rick J. Jordan csak egy-egy pillanatra villannak fel, korábbi koncertfelvételekről bevágva. A klipben bevetették a régóta nem használt számítógépes effekteket, valamint a pirotechnikát és egy vízágyút is.

Számok listájaSzerkesztés

  1. Army Of Hardcore (Radio Edit) - 02:57
  2. Army Of Hardcore (Extended Club Mix) - 06:05

JegyzetekSzerkesztés

  1. Hardcore People Against Scooter-csoport a Facebook-on

VideoklipSzerkesztés

full03:12

Scooter - Army Of Hardcore (Official Video HD)

full

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki