FANDOM

Bigroom Blitz
10013361 735137279841643 8558838159139223916 n.jpg
Scooter
Megjelent 2014. május 23.
Kiadó Sheffield Tunes (D)
Magneoton (H)
Előző
Army Of Hardcore (2012)
Következő
Today (2014)

A Bigroom Blitz a Scooter és Wiz Khalifa kislemeze, az első a 2014-ben megjelent albumukról, a The Fifth Chapter -ről, mely május 23-án jelent meg, Wiz Khalifa közreműködésével. A szerzemény Sezen Aksu "Hadi Bakalım" című dalának feldolgozása.

TörténeteSzerkesztés

A Music For A Big Night Out album kiadását követően 2013 -ban csak a korábbi lemezeiket adták ki újra, újonnan csak a 20 Years of Hardcore válogatáslemez jelent meg, egyetlen új remixszel, mely a Maria (I Like It Loud) -hoz készült. Októberben Rick J. Jordan bejelentette, hogy közel harminc év után megszűnik közte és H.P. Baxxter között a zenei együttműködés, miután családi okok miatt úgy döntött, kilép a Scooterből. Helyére egy akkor 22 éves osztrák születésű zenészt, Phil Speiser t szerződtettek le, aki Dirty Disco Youth néven akkor már közismert volt. Mivel Phil főként a bigroom és electro house műfajokban alkotott korábban, így mindenki azt feltételezte, hogy a Scooter stílusa is elmozdul ebbe az irányba. Sokáig azonban nem lehetett tudni azt, hogy ez tényleg így lesz-e, ugyanis a készülő új nagylemez megjelenési időpontját is folyamatosan odébb tolták, kislemezről pedig szó sem volt ekkor. 2014 áprilisában jelentették be, hogy az új kislemez a "Bigroom Blitz" címet fogja viselni, mely Wiz Khalifa közreműködésével készült el. Az első dalrészlet május 9-én került ki a P.A.F.F. által készített remixből, majd május 13-án egy rövid videóban a Scooter is elérhetővé tett a Radio Mixből egy részletet.

Wiz Khalifa szövegét nem újonnan rögzítették, hanem gyakorlatilag ugyanazt használták fel, mint ami Chris Brown "Yoko" című számában is elhangzott tőle. Ez később jogi problémákhoz vezetett, amely miatt a teljes kislemezt vissza kellett vonniuk (kivéve a CD-változatot), és csak újrafelvett szövegrésszel, Wiz Khalifa nevének megemlítése nélkül adhatták ki.

A videoklipben a Scooter három tagja meglehetősen keveset szerepel (H.P. szövegel, Michael és Phil a háttérben állnak), a legtöbb képkockán hiányosan öltözött lányok láthatóak, amint trambulinon ugrálnak, illetve Wiz Khalifának csak a száját jelenítik meg az ő sorainál, ahogy egy meztelen női mellre montírozva beszél. A klip alig három nappal a premiert követően törlésre került a Kontor.TV YouTube-fiókjából, szerzői jogi követelésre hivatkozva. Június 6-án aztán a Scooter újra feltöltötte, de ebben a változatban, a már említett jogi problémák miatt kicserélték Wiz Khalifa szövegrészét egy újrafelvett változatra. Alig pár nappal később a videoklip visszakerült az internetre, de a dalt már csak az új változatban lehetett megvásárolni.

Számok listájaSzerkesztés

Internetes kiadás Szerkesztés

  1. Bigroom Blitz (Radio Mix) (03:07)
  2. Bigroom Blitz (Scooter Remix) (4:00)
  3. Bigroom Blitz (Extended Mix) (4:14)
  4. Bigroom Blitz (P.A.F.F. Remix) (5:06)

A P.A.F.F. Remix, mivel az eredeti Wiz Khalifa-sample volt benne, később kikerült a netes kiadásból, mivel azt már nem tudták módosíttatni.

CD-változat Szerkesztés

  1. Bigroom Blitz (Radio Mix) (03:07)
  2. Bigroom Blitz (Scooter Remix) (4:00)

Videoklipek Szerkesztés

JegyzetekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki