FANDOM

Can't Stop The Hardcore
Cantstop
Scooter
Megjelent 2014. december 5.
B-oldal Hain A.M.
Hossz 21 perc 25 mp
Kiadó Flag of Germany Sheffield Tunes
Flag of Hungary 1957-2000 Magneoton
Producer H.P. Baxxter
Phil Speiser
Michael Simon
Jens Thele
Leo Caerts
Leo Rozenstraten
Előző
Today (2014)
Következő
Radiate (2015)

A Can't Stop The Hardcore a Scooter harmadik kislemeze a 2014-ben megjelent albumukról, a The Fifth Chapter-ről, mely 2014. december 5-én jelent meg. A dal már az albumverzió megjelenésével a rajongók új himnuszává vált, a "Viva Espana" és a "Zorba Sirtaki" közismert témáinak elferdítésével. A lerövidített változat, mivel hossza a 3 percet sem éri el, a valaha volt legrövidebb Scooter-kislemezdal. Ez volt az utolsó Scooter-kislemez, amely még megjelent CD-formátumban. Magyarországon a Magneoton, mint hivatalos magyar kiadó, nem engedélyezte a terjesztést, így az jelenleg nem kapható egyik online zeneáruházban, és nem hallgatható meg a legnépszerűbb zenestreaming-szolgáltató oldalakon sem.

TörténeteSzerkesztés

A dal már a nagylemez, a The Fifth Chapter megjelenésével nagy siker lett, a rajongók értékelték a kellően gyors és erőteljes, ugyanakkor kissé elviccelt számot. Michael Simon egy internetes beszélgetés alkalmával a saját ötleteként aposztrofálta,[1] mely ötletből később lett teljes értékű szám, és belekerült abba a másfél tucat dalötletbe, amelyből végül összeállt a nagylemez anyaga. Mivel az albumon több slágergyanús szerzemény is helyet kapott, és Vassy elszólása miatt mindenki azt várta, hogy a "Radiate"-ből lesz az új kislemez, meglepetésként hatott, hogy november 10-én egy másik szám, a "999 (Call The Police)" videoklipje jelent meg az interneten. Hamarosan kiderült azonban, hogy a budapesti és bécsi koncertfelvételeket tartalmazó klip kizárólag promóciós célzattal készült, azaz nem készült hozzá kislemez (eleddig egyedülálló módon). Helyette két nappal később váratlanul bejelentették, hogy a "Can't Stop The Hardcore" lesz az új kislemez.

Mivel több kritika érte őket az újrahasznosított borítóképekkel kapcsolatban, így ez a kislemez is megkapta pontosan ugyanazt a képet és betűtípust, de a fejeiket műanyag dinoszauruszok fejeivel helyettesítették. További érdekesség, hogy a megjelenést megelőzően nem volt B-oldalas szám Scooter-kislemezen, a "Hain A.M." személyében azonban egy új készült el.

A dal először a 2014. november 1-jei bécsi koncerten hangzott el, kislemezverzióját pedig Jürgen Brähmer oldenburgi ökölvívó-mérkőzésén játszották el, bevonulózeneként december 6-án.

Számok listájaSzerkesztés

  1. Can't Stop The Hardcore (Radio Edit) (2:45)
  2. Can't Stop The Hardcore (Scooter Remix) (3:55)
  3. Can't Stop The Hardcore (Extended Mix) (3:45)
  4. Can't Stop The Hardcore (Heavyweight Edit) (3:21)
  5. Hain A.M. (4:59)
  6. Can't Stop The Hardcore (Instrumental) (2:45)

A kislemez CD-változatán csak a Radio Edit és az Extended Mix szerepel.

Közreműködtek Szerkesztés

  • H.P. Baxxter (aka. MC Diggy Doc) (ének)
  • Phil Speiser (zene, keverés, stúdiómunka)
  • Michael Simon (szöveg, ötlet)
  • George Angelopopulos, Talissa Buhl, Dennis Hadan, Stephy Heinemann, Robert Larsz, Nina Mähl & Son, Philipp Merget, Simon Michaelis, Jan Schwede, Simon Struck, Jens Thele, Rieke Wolker (vokál)
  • Robert Grischek (fénykép)
  • Martin Weiland & Tobias Trettin (borítóterv)

Videoklip Szerkesztés

A videoklip egy görög étteremben játszódik, ahol a bajuszosra maszkírozott H.P., valamint a hatalmas barkót kapott Phil és Michael egy zenekart alakítanak, ahogy egy rendezvényen zenélnek, ahol elszabadul a pokol. A klipben feltűnik még Heinz Strunk is, aki a legvégén elviszi magával H.P.-t, valamint a bárpultos szerepében George Angelopopulos turnémenedzser.

Jegyzetek, források Szerkesztés

  1. ."I wrote the songs during our song camps. Today, king of the land, can't stoop the hardcore for example." - Michael Simon hivatalos Facebook-oldala, 2014. szeptember 22.

További információkSzerkesztés