Fandom

Wickedpedia Scooter Wiki

Celebrate The Nun

141pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share
Celebrate the nun-ordinary town.jpg

A Celebrate the Nun a nyolcvanas évek közepén alakult new wave együttes volt, melyben a Scooter mai két tagja, H.P. Baxxter és Rick J. Jordan is szerepelt. Rajtuk kívül énekesnőként szerepelt a bandában H.P. húga, Britt Maxim is, valamint egy ideig Slin Thompson.

Történet Szerkesztés

1986-ban Rick J. Jordan és H.P. Baxxter elhatározták, hogy közösen fognak zenélni, de az alapkoncepció – milyen zenét csináljanak, kikkel – még hiányzott. 1988-ra jött össze a csapat. és nekiláttak a bemutatkozó album véglegesítésének. A szövegek olyanoknak tűntek, mint amilyeneket a Depeche Mode is írt ekkoriban, és a zene is szintipoposra sikeredett. Az első kislemez (Ordinary Town) mindenesetre sláger lett Németországban. Sajnos nem sokkal a második album megjelenése után az együttes feloszlott, egy kislemezt adtak még ki (Will You Be There), ami pedig nagy siker lehetett volna. A második lemezt már Slin Thompson nélkül készítették, ő időközben kilépett. Britt Maxim 1992-ben indította meg saját szólókarrierjét. H.P. és Rick pedig másfél évig nem találkoztak a feloszlás után.

Diszkográfia Szerkesztés

Nagylemezek Szerkesztés

Kislemezek Szerkesztés

Külső hivatkozások Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki