FANDOM

Ferrisbueller

Ferris Bueller (1971. szeptember 29. - ) egy német zenész-producer. Polgári nevén Soren Bühler, művésznevét a Meglógtam a Ferrarival című film főhőse után kapta. Fiatal korában abbahagyta a gimnáziumi tanulmányait, majd először pizzériában kezdett el dolgozni, aztán DJ-nek állt. Tanulmányait később kereskedelmi ügynök-szakon folytatta, de végül ezzel is felhagyott. Ferris igazán ismertté a Scooterben lett, amelyben a trió világsikert ért el. Négy album után azonban (1998-ban) úgy döntött, hogy kilép a Scooterből, és szólókarrierbe kezd. Három kislemezt jelentetett meg, nem túl nagy sikerrel. Távozásának okát kezdetben összeférhetetlenséggel hozták össze, de 2010-ben a német RTL-en bemutatott riportban úgy beszélt magáról, mint akit mániás depresszióval kezeltek abban az időben, s ez is oka lehetett a távozásnak. Pletykaszinten beszéltek még homoszexualitásáról is, amit viszont a Kontor menedzsmentje állítólag nem tolerált, és így érték el, hogy elhagyja a csapatot.

2001-ben létrehozta saját stúdióját, a Nuturn-t. 2002-ben, egy szintén ex-Scooter taggal, Axel Coon-nal létrehozta a Fragrance nevű projektet, melynek nagy jövőt szánt, de végül csak egyetlen szám és egy remix készült el a neve alatt. 2008-ban Axel Coon-nal és Kai Penschow-wal összehozott egy újabb, háromtagú projektet: ez a 3 Global Players.

Hosszú évekig csak producer volt, és különféle okok miatt nem foglalkozott a zenéléssel. 2011-ben azonban meglepetésként jött a hír, hogy Ferris beperelte a Scootert. Az ok majdnem tíz éves: a Nessaja című kislemezen tört ki a vita. A dal eredetileg "Funky Divas" név alatt jött ki, egy kétszámos bakelitlemezen. A szerzők között a dal sredeti szerzőit tüntették fel. A Scooter ebben az időben még tagadta, hogy az őn számuk lenne, és helyette inkább a "Habanera" kiadására készültek. A sikert látva azonban a Nessaját újra kiadták, ezúttal 3AM néven, de megerősítve, hogy ez lesz a következő Scooter-kislemez is. Ennek a kiadásnak a szerzői listájában azonban már szerepel H.P. Baxxter, Nikk, Rick J. Jordan, és Jay Frog is. 2006-tól kezdve azonban Ferris elkezdte hangoztatni, hogy a Nessaját tulajdonképpen ő és Axel Coon írták ketten, egy másik projektnek. A saját weboldalán is így szerepeltette a 3AM-kiadványt is. 2011-ben azonban a Scooter megtiltotta neki, hogy a továbbiakban szerzőnek nevezze magát. Válaszképpen Ferris beperelte a csapatot, és saját Facebook-oldalán őket gyalázó kijelentéseket tett.

Ferris eltökélte magát, hogy a Scooter által szerinte elrontott régi hangzást feltámasztja, és csinál egy olyan albumot, amely a Scooter-rajongók számára készül. Ezt a bejelentését azonban, melyben egy B.A.C.K. című albumról és egy ugyanezen című kislemezről ejtett szót, mindezidáig nem követte tett.

DiszkográfiaSzerkesztés

KislemezekSzerkesztés

ProjektekSzerkesztés

Ferris We Love YouSzerkesztés

Ferris We Love You!

Ferris We Love You!

full