Fandom

Wickedpedia Scooter Wiki

Ferris Bueller

153pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share
Ferrisbueller.jpg

Ferris Bueller (1971. szeptember 29. - ) egy német zenész-producer. Polgári nevén Soren Bühler, művésznevét a Meglógtam a Ferrarival című film főhőse után kapta. Fiatal korában abbahagyta a gimnáziumi tanulmányait, majd először pizzériában kezdett el dolgozni, aztán DJ-nek állt. Tanulmányait később kereskedelmi ügynök-szakon folytatta, de végül ezzel is felhagyott. Ferris igazán ismertté a Scooterben lett, amelyben a trió világsikert ért el. Négy album után azonban (1998-ban) úgy döntött, hogy kilép a Scooterből, és szólókarrierbe kezd. Három kislemezt jelentetett meg, nem túl nagy sikerrel. Távozásának okát kezdetben összeférhetetlenséggel hozták össze, de 2010-ben a német RTL-en bemutatott riportban úgy beszélt magáról, mint akit mániás depresszióval kezeltek abban az időben, s ez is oka lehetett a távozásnak. Pletykaszinten beszéltek még homoszexualitásáról is, amit viszont a Kontor menedzsmentje állítólag nem tolerált, és így érték el, hogy elhagyja a csapatot.

2001-ben létrehozta saját stúdióját, a Nuturn-t. 2002-ben, egy szintén ex-Scooter taggal, Axel Coon-nal létrehozta a Fragrance nevű projektet, melynek nagy jövőt szánt, de végül csak egyetlen szám és egy remix készült el a neve alatt. 2008-ban Axel Coon-nal és Kai Penschow-wal összehozott egy újabb, háromtagú projektet: ez a 3 Global Players.

Hosszú évekig csak producer volt, és különféle okok miatt nem foglalkozott a zenéléssel. 2011-ben azonban meglepetésként jött a hír, hogy Ferris beperelte a Scootert. Az ok majdnem tíz éves: a Nessaja című kislemezen tört ki a vita. A dal eredetileg "Funky Divas" név alatt jött ki, egy kétszámos bakelitlemezen. A szerzők között a dal sredeti szerzőit tüntették fel. A Scooter ebben az időben még tagadta, hogy az őn számuk lenne, és helyette inkább a "Habanera" kiadására készültek. A sikert látva azonban a Nessaját újra kiadták, ezúttal 3AM néven, de megerősítve, hogy ez lesz a következő Scooter-kislemez is. Ennek a kiadásnak a szerzői listájában azonban már szerepel H.P. Baxxter, Nikk, Rick J. Jordan, és Jay Frog is. 2006-tól kezdve azonban Ferris elkezdte hangoztatni, hogy a Nessaját tulajdonképpen ő és Axel Coon írták ketten, egy másik projektnek. A saját weboldalán is így szerepeltette a 3AM-kiadványt is. 2011-ben azonban a Scooter megtiltotta neki, hogy a továbbiakban szerzőnek nevezze magát. Válaszképpen Ferris beperelte a csapatot, és saját Facebook-oldalán őket gyalázó kijelentéseket tett.

Ferris eltökélte magát, hogy a Scooter által szerinte elrontott régi hangzást feltámasztja, és csinál egy olyan albumot, amely a Scooter-rajongók számára készül. Ezt a bejelentését azonban, melyben egy B.A.C.K. című albumról és egy ugyanezen című kislemezről ejtett szót, mindezidáig nem követte tett.

DiszkográfiaSzerkesztés

KislemezekSzerkesztés

ProjektekSzerkesztés

  • Ham & Eggs - The Great Song of Indifference (1998)
  • Ancient of Mumu - Living (2002)
  • Fragrance - Don't Break My Heart (2002)
  • Rock Ryders - Do You Know (Fragrance Radio Mix) (2003)
  • 3 Global Players - Daydream (2008)

Ferris We Love YouSzerkesztés

full04:09

Ferris We Love You!

full

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki