FANDOM

Fuck The Millennium
Fuck the Millenium
Scooter
Megjelent 1999. november 22.
B-oldal New Year's Day
Kiadó Club Tools (D)
Record Express (H)
Producer H.P. Baxxter
Rick J. Jordan
Axel Coon
Előző
Faster Harder Scooter (1999)
Következő
I'm Your Pusher (2000)

A Fuck The Millennium a Scooter második kislemeze a Back To The Heavyweight Jam című lemezéről. Érdekessége, hogy pár évvel ez előtt a KLF is csinált egy számot ugyanezzel a címmel, mely a What Time Is Love alapjaira épült, ami viszont 2007-ben egy újabb kislemezen, a Behind The Cow-n hallható. A Push The Beat For This Jam borítószövege alapján a címválasztással a 2000-es év körülötti hisztériának szerettek volna fityiszt mutatni. Ezt jelképezte a koncerteken díszletként bemutatott, középső ujját a magasba emelő kéz. A kislemezváltozat az albumverzióhoz képest jóval átgondoltabb, és Billy Vaughn klasszikus "Wheels" című számának a dallama lett a refrén.

A lemezborítón H.P. hátsó fele látható, letolt gatyával, pucéron. Ezt a német VIVA "Club Rotation" című műsora során rögzítették, s később jó ötletnek találták, ha borítóra kerülne.

A "Fuck The Millennium" videója a 2000-es évbe való átlépés önfeledt várakozásáról szól: a Scooter koncertet ad, majd rajongóival bulizik egyet. A nagy visszaszámlálás után azonban nem sokan maradnak talpon. Sajnos ez a klip forgatására is igaz volt: a legenda szerint húsz holland gabber-táncost szerződtettek a kliphez, ám ezekből csak három látható a videóban - a többiek állítólag kiütötték magukat.

Számok listája Szerkesztés

  1. Fuck The Millennium – 03:58
  2. Fuck The Millennium (Extended) – 05:16
  3. New Year's Day – 06:39

Vinyl verzió Szerkesztés

  • A1: Fuck The Millennium (Extended)
  • B1: New Year's Day

A limitált változatban megjelenő kislemezhez járt egy ajándék matrica is.

Egyéb Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki