Fandom

Wickedpedia Scooter Wiki

How Much Is The Fish?

153pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share
How Much Is The Fish?
How Much Is The Fish.jpg
Scooter
Megjelent 1998. június 8.
B-oldal Sputnik
Kiadó Club Tools (D)
Record Express (H)
Producer H.P. Baxxter
Rick J. Jordan
Axel Coon
Előző
No Fate (1997)
Következő
We Are The Greatest/I Was Made For Lovin' You (1998)

A How Much the Fish című szám volt az első kislemez a Scooter No Time To Chill című albumáról. A kislemez készítése közben Ferris Bueller kilépett a csapatból, a helyére Axel Coon került. A váltás jól sikerült: az új kislemez hatalmas sláger lett. A dal a Lokomotiv Moszkva hivatalos himnusza, egy oroszországi Media Markt-reklámban pedig ugyancsak felbukkan, melyben H.P. szerepel.

A videoklip két elkülönülő részből áll: felvett jelenetek és koncertvideók (utóbbiak a budapesti In Da House Party alkalmával készültek). A történeti része egy lányról szól, akit egy motorosbanda üldöz egy parkolóházban, ám az itt focizó fiatalok ötletes módon a segítségére sietnek. A Push The Beat For This Jam borítókönyve szerint a klip végén az utolsó jelenetben egy döglött hal jelent volna meg, ám ez végül elmaradt, mert a halról megfeledkeztek, és az erősen romlásnak indult, szaga pedig elárasztotta a forgatás helyszínét.

Számok listája Szerkesztés

  1. How Much Is the Fish? (Radio Version) – 03:45
  2. How Much Is the Fish? (Extended fish) – 05:23
  3. How Much Is the Fish? (Club mix) – 06:11
  4. Sputnik – 03:06

Egyes kiadásokon szerepelt egy ötödik track is, ez egy másfél perces előzetes volt az új album "Hands Up!" című számából.

Bakelitverzió Szerkesztés

  • A1: Clubfish - 06:11
  • B1: Extended Fish - 05:23

Létezett emellett egy szimpla, egyoldalas bakelitváltozat is, melyen csak a "Clubfish" volt rajta.

FogadtatásSzerkesztés

A kislemez már a megjelenésekor hatalmas siker lett: Németországban, Belgiumban, és Finnországban aranylemez lett. Több országban 1998 legjobb számának választották meg stílusán belül (Oroszország, Csehország). A mai napig nagy klasszikus, nélküle nincs Scooter-koncert. 2008-tól kezdve felújított, modernebb hangzású változatban játsszák koncerteken, ahol a szöveges részbe Rick J. Jordan is beszáll.

Egyéb Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki