FANDOM

How Much Is The Fish?
How Much Is The Fish
Scooter
Megjelent 1998. június 8.
B-oldal Sputnik
Kiadó Club Tools (D)
Record Express (H)
Producer H.P. Baxxter
Rick J. Jordan
Axel Coon
Előző
No Fate (1997)
Következő
We Are The Greatest/I Was Made For Lovin' You (1998)

A How Much the Fish című szám volt az első kislemez a Scooter No Time To Chill című albumáról. A kislemez készítése közben Ferris Bueller kilépett a csapatból, a helyére Axel Coon került. A váltás jól sikerült: az új kislemez hatalmas sláger lett. A dal a Lokomotiv Moszkva hivatalos himnusza, egy oroszországi Media Markt-reklámban pedig ugyancsak felbukkan, melyben H.P. szerepel.

A videoklip két elkülönülő részből áll: felvett jelenetek és koncertvideók (utóbbiak a budapesti In Da House Party alkalmával készültek). A történeti része egy lányról szól, akit egy motorosbanda üldöz egy parkolóházban, ám az itt focizó fiatalok ötletes módon a segítségére sietnek. A Push The Beat For This Jam borítókönyve szerint a klip végén az utolsó jelenetben egy döglött hal jelent volna meg, ám ez végül elmaradt, mert a halról megfeledkeztek, és az erősen romlásnak indult, szaga pedig elárasztotta a forgatás helyszínét.

Számok listája Szerkesztés

  1. How Much Is the Fish? (Radio Version) – 03:45
  2. How Much Is the Fish? (Extended fish) – 05:23
  3. How Much Is the Fish? (Club mix) – 06:11
  4. Sputnik – 03:06

Egyes kiadásokon szerepelt egy ötödik track is, ez egy másfél perces előzetes volt az új album "Hands Up!" című számából.

Bakelitverzió Szerkesztés

  • A1: Clubfish - 06:11
  • B1: Extended Fish - 05:23

Létezett emellett egy szimpla, egyoldalas bakelitváltozat is, melyen csak a "Clubfish" volt rajta.

FogadtatásSzerkesztés

A kislemez már a megjelenésekor hatalmas siker lett: Németországban, Belgiumban, és Finnországban aranylemez lett. Több országban 1998 legjobb számának választották meg stílusán belül (Oroszország, Csehország). A mai napig nagy klasszikus, nélküle nincs Scooter-koncert. 2008-tól kezdve felújított, modernebb hangzású változatban játsszák koncerteken, ahol a szöveges részbe Rick J. Jordan is beszáll.

Egyéb Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki