FANDOM

I'm Your Pusher
I'm Your Pusher.jpg
Scooter
Megjelent 2000. május 29.
B-oldal Firth Of Forth
Kiadó Sheffield Tunes (D)
Record Express (H)
Producer H.P. Baxxter
Rick J. Jordan
Axel Coon
Allan Grey
W. Reisch
Előző
Fuck The Millennium (1999)
Következő
She's The Sun (2000)

Az I’m Your Pusher a Scooter első kislemeze a Sheffield című albumukról. A kislemez skót és ír népzenei motívumokkal vegyíti a megszokott Scooter-hangzást, mely egyébként a teljes Sheffield albumot belengi. Eredetileg a dal egy white label bakelitlemezen jelent meg, név nélkül, "The Pusher" címmel. Az egyik brit rádióállomás elkezdte játszani a számot, és nagy sikere volt. Mint később kiderült, ugyanez a rádióállomás nem sugárzott Scooter-számokat, a dalok stílusa miatt. H.P.-ék valójában azért adták ki az "I'm Your Pusher"-t kétféle remixváltozatban név nélkül, hogy ezzel is teszteljék, mit szólnak zenéjükhöz az őket kritizálók.

Akárhogy is, az I'm Your Pusher nem lett a Scooter kedvenc száma. Noha a rajongók jelentős részének tetszett, az a hivatalos álláspont, hogy a dal rossz, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért nem játsszák koncerteken.

Az I'm Your Pusher klipje valahol a sivatagban játszódik. Axel Coon felborul az autójával, így nem tud továbbmenni. Szerencséjére H.P és Rick épp arra járnak, és felveszik a stoppost. Hosszas autózás után egy kisvárosba érkeznek, ahol mindenki jól érzi magát, ám a legvégén a klipben többször látott skótdudás ember előrántja a fegyverét, és mindenkit lelő.

Számok listájaSzerkesztés

  1. I’m Your Pusher – 03:56
  2. I’m Your Pusher (Extended) – 04:46
  3. The Pusher 2 – 05:36
  4. Firth Of Forth – 03:38

Vinyl verzióSzerkesztés

  • A1: I'm Your Pusher (Extended)
  • A2: I'm Your Pusher (Airscape Mix)
  • B1: The Pusher 1

EgyébSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki