FANDOM

It's A Biz (Ain't Nobody)
It's A Biz (Ain't Nobody)
Scooter
Megjelent 2012. március 23.
Hossz 14 perc 41 mp
Kiadó Sheffield Tunes (D)
Magneoton (H)
Producer H.P. Baxxter
Rick J. Jordan
Michael Simon
David Wollinski
Előző
C'est Bleu (2011)
Következő
4 A.M. (2012)

Az It's A Biz (Ain't Nobody) a Scooter negyedik (technikailag ötödik) kislemeze a The Big Mash Up című lemezükről, mely 2012. március 23-án jelent meg. Különlegessége, hogy a refrén vokáljait egy magyar származású hölgy, Magyar Zsuzsa énekli. A dal Chaka Khan klasszikusának feldolgozása.

TörténeteSzerkesztés

A "The Big Mash Up" című lemez vegyes érzelmeket váltott ki a rajongókból, annak hangzása ugyanis merőben más volt, mint az addig megszokott. A Scooter a klub-barátabb szerzeményekkel tett egy kísérletet, hogy az elméleti elképzelés mennyire válik be a gyakorlatban. Ezért miközben a rajongók kívánságára kiadták a C'est Bleu kislemezt, addig az It's A Biz kikerült a német lemezlovasok kezei közé. Az eredmény több mint meggyőző volt: a C'est Bleu a német slágerlistán sajnos megbukott, viszont az It's A Biz egyre feljebb kúszott a német DJ-listán, egészen szép eredményeket elérve. Valószínűleg ennek hatására is dönthettek úgy, hogy ez lesz az új kislemez. A bejelentésről már 2012 januárjában lehetett kósza híreket hallani, de hivatalossá csak február 20-án vált. Az új szám jelentős mértékben eltér az albumverziótól, szinte teljesen átírták azt, dallamosabb és energikusabb lett, egyben felbukkan benne a The KLF "What Time Is Love?"-jának dallama is, a Scooter történetében immár harmadik alkalommal egy kislemezen.

A kislemez borítója illeszkedik a The Big Mash Up többi kislemezének és a nagylemezének stílusához, a szürkés háttérrel és a különleges, ecsettel festett betűtípussal. A Facebook-on jelent meg először, de hibásan, az aposztróf ugyanis rossz helyre került. Később ezt korrigálták, és a végleges kiadványra is jól került fel, nincs tehát hibásan nyomtatott változata. [1]

Számok listájaSzerkesztés

  1. It's A Biz (The Big Mash Up Tour 2012 Edit) - 3:21
  2. It's A Biz (Club Mix) - 5:40
  3. It's A Biz (Extended) - 5:40

JegyzetekSzerkesztés

  1. Az eredeti, elírt borító

További információkSzerkesztés

Scooter - It's A Biz (Ain't Nobody) (Official Video HD)03:32

Scooter - It's A Biz (Ain't Nobody) (Official Video HD)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki