FANDOM

She's The Sun
She's The Sun.jpg
Scooter
Megjelent 2000. augusztus 14.
B-oldal Sunrise (Ratty's Inferno)
Kiadó Sheffield Tunes (D)
Record Express (H)
Producer H.P. Baxxter
Rick J. Jordan
Axel Coon
Előző
I'm Your Pusher (2000)
Következő
Posse (I Need You On The Floor) (2001)

A She’s the Sun a Scooter második kislemeze a Sheffield című albumukról. A szám nem a megszokott stílusban készült: szövege líraibb, tempója lassabb, sokak szerint hasonló ahhoz, amit még a Celebrate the Nun-ban játszottak. Maga a kislemez eleve egy limitált változat volt, ugyanis 77.777 darab jelent meg belőle. Ennek a szériának is volt egy ritka válfaja: az első ezer darabon ajándék üzenetrögzítő-szöveg volt hallható.

A B-oldalas szám, a Sunrise, már alcímében is magában rejti, hogy az a Scooter álneve alatt (Ratty) is megjelent.

A She's The Sun videójában H.P. egy sötét és kihalt városban visz a Földön a kezében egy ájult nőt (aki a Napot szimbolizálja), miközben Rick és Axel már a Földön kívül élő emberiség két befolyásos tagjaként nézik, mi történik a bolygón. H.P. belegázol az óceánba, és beleteszi a vízbe a nőt, minek hatására a bolygó ragyogni kezd, akár a Nap. Érdekesség, hogy a klip forgatása nem ment zökkenőmentesen: H.P. ugyanis nehezen bírta el a kezében a leányzót úgy, hogy közben szövegelnie is kellett és egyenesen néznie.

Számok listájaSzerkesztés

  1. She’s the Sun – 03:44
  2. She’s the Sun Extended – 04:52
  3. Sunrise (Ratty’s Inferno) – 05:39

Limited EditionSzerkesztés

  1. She’s the Sun
  2. She’s the Sun Extended
  3. Sunrise (Ratty’s Inferno)
  4. H.P. For Your Answering Machine 1
  5. H.P. For Your Answering Machine 2
  6. She's The Sun (Video)

EgyébSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki