Fandom

Wickedpedia Scooter Wiki

The Only One

152pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share
The Only One
The Only One.jpg
Scooter
Megjelent 2011. május 20.
Hossz 13 perc 51 mp
Kiadó Sheffield Tunes (D)
Record Express (H)
Producer H.P. Baxxter
Rick J. Jordan
Chris Avantgarde
Jens Thele
Baker Blunt
Előző
Friends Turbo (2011)
Következő
David Doesn't Eat (2011)

A "The Only One" a Scooter második kislemeze 2011-ben. Eredetileg dupla A-oldalas kislemezként jelent volna meg, de végül promóciós okokból a Friends Turbo hamarabb jelent meg egy hónappal - cserébe mindkét kislemez csak két számos lett, leszámítva az internetes letöltőknek járó extra számot. Érdekesség, hogy a CD-borító szerint Michael Simon nincs a dalszerzők listáján - rajta van viszont Chris Avantgarde, a Scooter számára bedolgozó zenész.

A dal merőben eltér az előző albumok kislemezeitől, akárcsak a Friends Turbo, azonban míg az a happy hardcore-t idéző stílusa miatt lett egyedi, addig a The Only One sokkal lassabb tempójú, és a house stílusra hasonlít leginkább, megfelelve a 2011-es zenei irányzatoknak. A korábbiakhoz hasonlóan a refrén autotune segítségével készült. A dal a The Charlatans "The Only One I Know" című számából és a Nirvana "Lithium" című számából merít.

A szám videoklipje megosztotta a rajongótábort, ugyanis képi világa rendkívül színes, emellett hasonlít Lady Gaga és Katy Perry néhány klipjére. Története nincs, a zömében extrém módon öltözött női táncosokkal készített snittek mellett a banda tagjai bukkannak fel színes Adidas-melegítőkben.

Számok listájaSzerkesztés

  1. The Only One (Radio Edit)
  2. The Only Club
  3. The Only One (Extended) (csak az internetes letöltőknek)

VideoklipSzerkesztés

Scooter - The Only One (Official Video HD)03:38

Scooter - The Only One (Official Video HD)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki