FANDOM

The Sound Above My Hair
The Sound Above My Hair.jpg
Scooter
Megjelent 2009. november 27.
B-oldal Lucullus
Hossz 22 perc 5 mp
Kiadó Sheffield Tunes (D)
Record Express (H)
Producer H.P. Baxxter
Rick J. Jordan
Michael Simon
Colin Vearncombe
Előző
Ti Sento (2009)
Következő
Stuck On Replay (2010)

A The Sound Above My Hair a Scooter harmadik kislemeze az Under The Radar Over The Top című lemezről. A kislemez megjelentetése váratlan örömhír volt a rajongók számára. Az Interneten fellelhető lemezbemutató videó [1] és a Caught By The Radar nevű DVD-melléklet ugyanis tartalmazott olyan kliprészleteket, amelyekből egyértelműen kiderül, hogy a "Stuck On Replay" lesz a következő kislemez. A kommentárok alapján azonban sok rajongó nem kedveli túlságosan azt a számot. A hivatalos magyar fórumon lévő szavazatok alapján [2] azonban a The Sound Above My Hair toronymagasan vezetett a kívánságlistán. Feltehetőleg ennek is tudható be, hogy a jól énekelhető refrénnel, a skótdudás aláfestéssel, és a sok rajongóban a régi Scooter-hangzást visszaidéző ritmussal rendelkező szám lett a következő kislemez.

A "The Sound Above My Hair" tizenkét év óta a legrosszabb kezdése volt a Scooternek a német kislemezlistán, ugyanis a 38. helyen nyitott, Ausztriában és Svájcban pedig a bejutáshoz szükséges 75. helyet sem tudta elérni. Az oka talán a túl sűrű kislemez-megjelentetés lehet, valamint az, hogy a boltban kapható változatok túlnyomó többsége mindössze 2 számot tartalmaz. Videoklipből azonban kétféle készült: egy hosszabb és egy rövidebb.

Számok listájaSzerkesztés

  1. The Sound Above My Hair (Radio Edit)
  2. The Sound Above My Hair (Electro Mix)
  3. The Sound Above My Hair (Extended Mix)
  4. Lucullus

A boltokban kétféle kislemez jelent meg, a kétszámos variáció volt az elterjedtebb, melyen csak a Radio Edit és a Lucullus hallható.

JegyzetekSzerkesztés

  1. YouTube Teaser az új lemezről
  2. Scootertechno.hu szavazás

VideoklipSzerkesztés

Scooter - The Sound Above My Hair (Extended Video Mix) (Official Video HQ)06:42

Scooter - The Sound Above My Hair (Extended Video Mix) (Official Video HQ)

Scooter - The Sound Above My Hair (Official Video HD)03:38

Scooter - The Sound Above My Hair (Official Video HD)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki