Fandom

Wickedpedia Scooter Wiki

Today

141pages on
this wiki
Add New Page
Hozzászólások0 Share
Today
Today.jpg
Scooter
Megjelent 2014. szeptember 26.
Kiadó Németország Sheffield Tunes
Magyarország Magneoton
Előző
Bigroom Blitz (2014)
Következő

A Today a Scooter második kislemeze a 2014-ben megjelent albumukról, a The Fifth Chapter-ről, mely szeptember 26-án fog megjelenni, Vassy közreműködésével.

TörténeteSzerkesztés

A sokszor halogatott "The Fifth Chapter" album kiadását 2014. szeptember 26-ára halasztották a tavasz folyamán. Július közepén aztán egy érdekes hír került ki a rajongói oldalakra: a Scooter egy német tévéműsor őszi adásában fog szerepelni, és elő is fognak adni egy számot, mely adást már a nyár folyamán leforgattak. Az ausztrál-görög énekesnő, Vassy utalt rá Instagram-oldalán, hogy a Scooterrel közösen léptek fel, a szám címe "Today" lesz, és novemberben fog megjelenni, mint kislemez. A novemberi megjelenést kicsivel később Michael Simon is megerősítette.

Augusztus végén aztán a Scooter visszaszámlálásba kezdett. Ez szeptember 5-én járt le, s ezen a napon mutatták be az új album összes hangmintáját, valamint, bár még sem a videoklip, sem az igazi kislemez nem készült el, letölthetővé tették a "Today"-t, mintegy előzetesként. Aznap a szám elérhetővé vált a YouTube videomegosztón, a Kontor Records hivatalos csatornáján.[1]

Számok listájaSzerkesztés

Internetes kiadás Szerkesztés

  1. Today (Radio Mix) (03:27)

Videoklipek Szerkesztés

Jegyzetek Szerkesztés

  1. https://www.youtube.com/watch?v=TmWkIyPnLw8

További információkSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki